Palamós celebra una nova edició de la Diada de la Gent Gran

Palamós

Diumenge 10 de maig va tenir lloc la vuitena edició de la Diada de la Gent Gran de Palamós, mitjançant la qual es fa protagonista a tot el col·lectiu de la tercera edat del municipi, dedicant-los aquesta trobada festiva anual, que també és oberta a la participació de tots els palamosins i totes les palamosines, de totes les edats, que ho desitgen.

Aquesta jornada és organitzada per l’Associació Municipal de la Gent Gran, amb el suport de l’Ajuntament de Palamós, i té lloc a l’espai municipal polivalent de la Nau dels 50 metres (plaça del Suro).

 

En aquesta edició l’activitat festiva ha comptat amb l’assistència d’unes 327 persones, encapçalades pel president de l’Associació Municipal de la Gent Gran, Paco Magán, acompanyat de l’alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i la regidora de l’Àrea de Gent Gran, Yolanda Aguilar.
La Diada de la Gent Gran de Palamós inclou un dinar, que posteriorment s’amenitza amb un ball.
Durant l’acte s’homenatja especialment a les persones de Palamós que celebren 80 anys, convidant-los al dinar i obsequiant-los amb un record commemoratiu d’aquesta jornada.

Tags: celebració, cultura, festa, gent gran, palamós, reconeixement, societat, vellesa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
El port de Roses espera rebre aquesta temporada 7 creuers i uns 2.700 passatgers
Notícia següent
Palafrugell entra en la fase de valoració tècnica dels Pressupostos Participatius 2026-2027

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes