L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà informa que aquesta matinada, cap a les 4.30 hores, ha tingut lloc una avaria en una canonada de distribució situada al carrer Canigó, a l’altura del carrer Ramon Llull.
Inicialment, s’ha intentat mantenir el subministrament mitjançant el bypass existent a la xarxa. Tanmateix, l’avaria s’ha localitzat en un punt situat per sobre d’aquest bypass, fet que ha obligat a tancar l’aigua a la sortida del dipòsit municipal per poder intervenir amb seguretat i reparar la incidència. Per aquest motiu, l’afectació és general al conjunt del municipi.
Els serveis tècnics ja treballen sobre el terreny per reparar l’avaria al més aviat possible. En aquests moments, la previsió inicial és que la reparació es pugui completar a mitja tarda, si bé aquest termini es podrà concretar un cop s’hagi pogut accedir completament al punt de la incidència.
Un cop finalitzada la reparació, el servei es restablirà de manera progressiva. Es preveu que la pressió i el cabal habituals es recuperin completament demà al matí.
L’Ajuntament agraeix la comprensió de la ciutadania i informarà puntualment de qualsevol novetat.








