Familiars i amics d’un jove que va morir fixant boies a Begur fa dos anys denuncien “inacció” del jutjat de la Bisbal
Una cinquantena de persones entre familiars i amics d’un jove de 23 anys que va morir fa dos anys fixant…
Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.