Tres detinguts per agredir l’amo i l’empleat d’un bar de Torroella per recriminar-los que anessin en patinet a la plaça

Torroella de Montgrí

Els Mossos d’Esquadra han detingut tres homes, d’entre 21 i 43 anys, per agredir el propietari i un treballador d’un bar de Torroella de Montgrí que els havien recriminat que anessin en patinet per una zona de vianants.

Els fets van passar dimarts a la tarda pels volts de les sis, quan l’amo del local –ubicat a la plaça Catalunya– va sortir per cridar l’atenció a uns nois que circulaven de pressa per aquesta zona. Segons fonts policials, l’home el va dir que estaven en un carrer de vianants i que havien de baixar i anar a peu. Al cap d’una hora, va entrar-hi un dels nois amb un familiar, que li va ventar diversos cops de puny al propietari i li va tirar una safata de vidre.
La víctima va intentar protegir-se darrere la barra, però l’agressor el va perseguir i li va estirar la camisa fent-lo caure a terra. Un cop allà, li va continuar ventant cops de puny i coces. El cambrer, que el va intentar ajudar, també va rebre diversos cops.
L’home i el jove van marxar, però, poc després, hi van arribar tres persones més armades amb bastons i objectes de vidre i els van tornar a agredir. En aquesta ocasió, li van provocar un trau al cap i a la mà, i contusions i rascades al propietari. L’home va ser traslladat a l’hospital de Palamós. El cambrer també va resultar ferit i va requerir punts de sutura. El van traslladar al CAP del municipi.

 

Els mossos han detingut aquest dijous tres homes, de 21, 22 i 43 anys, per aquests fets i els atribueixen un delicte de lesions. Tots tenen antecedents.
En un comunicat, l’Ajuntament ja ha anunciat que es personarà com a acusació popular per la “greu agressió“. L’equip de govern considera que es tracta d’uns fets “absolutament intolerables” i remarca que “la violència mai pot ser una resposta“. En aquest sentit, l’Ajuntament recorda que “Torroella de Montgrí és i continuarà sent un poble de respecte, convivència i civisme“.
El consistori ha traslladat tot el seu suport a les víctimes, a les seves famílies i a tot l’equip del local, i s’ha posat a disposició de les persones agredides per oferir-los l’acompanyament necessari.
Així mateix, l’Ajuntament ha anunciat que ja ha demanat als serveis jurídics municipals que preparin totes les actuacions necessàries per personar-se com acusació popular en el procediment judicial, al costat de les víctimes i del Ministeri Fiscal, per tal que “quedi clar que l’Ajuntament no permetrà aquest tipus d’actituds al nostre municipi i actuarà des de tots els àmbits possibles davant fets d’aquesta gravetat“.
El govern municipal també ha reclamat als responsables judicials “la màxima contundència” davant uns fets d’aquesta gravetat i ha advertit que situacions com aquesta “no es poden tornar a repetir mai més“.

Tags: agressió, detinguts, Mossos d'Esquadra, patinets, societat, successos, Torroella de Montgrí, vianants

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Projecció de “Pega negra, or negre” a Castell d’Aro
Notícia següent
Més de 3.400 estudiants de les comarques gironines han participat aquest curs en el programa “No et fumis la salut”

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes