Bonpreu i Esclat adapten la seva targeta client al sistema Braille

Catalunya.- Aquest mes de març, arriben a les botigues Bonpreu i Esclat les primeres targetes en sistema Braille per afavorir a persones amb discapacitat visual.

Aquestes noves targetes no diferenciaran col·lectius i suposaran un canvi de disseny global.
A Catalunya es troben 11.000 persones afiliades a l’ONCE i des de la sensibilitat i en benefici d’igualtat per a tothom, Bon Preu vol prendre mesures que afavoreixin un acte tan quotidià com és la compra de productes d’alimentació.
Per tant, des del compromís i consciència del Grup Bon Preu amb la societat, es van adaptar els fullets promocionals ja fa uns mesos millorant la gamma de colors i contrast cromàtic i la següent mesura recentment implantada és el canvi de disseny de les targetes client. Aquestes iniciatives s’han posat en marxa amb l’assessorament i validació de la Comisión Braille Española de la ONCE.
Bon Preu vol reivindicar la inclusió en tots els àmbits de la vida i la importància de poder accedir a serveis essencials en igualtat de condicions.

Tags: Bonpreu, Catalunya, clients, ONCE, persones cegues, serveis, societat, supermercat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Torroella i l’Estartit, presents a la jornada del projecte europeu de turisme sostenible SusTowns
Notícia següent
L’Rt puja a 0,95 i el risc de rebrot a 180 (+3), amb 55 ingressats menys (1.499) i 2 crítics més (432)

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes