Conveni del Consell Comarcal amb la Santa Market

Baix Empordà.- Divendres al matí el President del Consell Comarcal del Baix Empordà, Joan Manel Loureiro, el Vicepresident i Conseller de Turisme i Promoció Econòmica, Xavier Dilmé, i Julio Rico, director general de la Santa Market, han signat un conveni de col·laboració per la difusió de la marca de territori Empordà.

L’objectiu d’aquesta col·laboració és fomentar els valors i les singularitats del territori de l’Empordà arreu, aprofitant l’afluència de gent d’aquesta cita estiuenca que l’any passat va batre rècords amb 150.000 visitants.
A més, aquesta col·laboració forma part de l’aposta que fa el Consell Comarcal per posar en valor els emprenedors i les empreses privades del territori que, tot i el sotrac de la crisi derivada del Covid-19, segueixen emprenent projectes a la comarca. Pel President del Consell Comarcal del Baix Empordà, Joan Manel Loureiro, és important “estar al costat d’emprenedors i de les empreses privades en situacions difícils com les que estem vivint, els hem de donar suport perquè amb les seves iniciatives valentes ens ajuden a dinamitzar la comarca”.
Per la seva banda, el Vicepresident i Conseller de Turisme i Promoció Econòmica, Xavier Dilmé, ha destacat que “de seguida vam accedir a formalitzar aquest conveni, i ens agradaria traslladar-lo a d’altres empreses i iniciatives. Qualsevol emprenedor o empresa adherit a la marca Empordà que necessiti o vulgui fer una col·laboració amb l’administració estem oberts per parlar-ne”.
La materialització d’aquest conveni és una oportunitat per donar a conèixer la marca Empordà a un ampli nombre de persones, però sobretot permetrà generar eines per transmetre’n els valors més enllà del logotip que ja és conegut. Per fer-ho el Consell Comarcal disposarà d’un estand a la Fira on s’oferirà informació turística del territori, a més de disposar d’un espai destacar per empreses adherides a la marca Empordà.
Segons el Director General de l’empresa Santa Cristina Market SL, Julio Rico, l’objectiu de l’esdeveniment és desmarcar-se de la resta de mercats d’estiu tot esdevenint un reflex de l’entorn donant a conèixer empreses, productors i experiències locals. Per a Rico “el fet de tenir el Consell Comarcal del Baix Empordà com a partner que ens aporta coneixement i operadors del territori és la peça que faltava per acabar de donar un to autòcton a La Santa”.
La Santa Market, situat al Santa Cristina Horse Club, tindrà lloc del 17 de juliol al 30 d’agost. Aquest any, i degut a la crisi sanitària del Covid-19, l’esdeveniment s’ha adaptat a les mesures de seguretat i prevenció tot reformulant els espais i algunes de les activitats de lleure que s’ofereixen.

Tags: comerç, Consell Comarcal, conveni, Emprenedoria, fira, La Santa Market, marca Empordà, promoció econòmica, societat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Dipsalut ofereix una proposta d’educació emocional als casals d’estiu
Notícia següent
El Banc dels Aliments de Girona subministra menjar a un 33% més de persones durant la pandèmia

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes