Els establiments de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró tenen al seu abast una guia per gestionar possibles conflictes amb clients arran de les mesures de prevenció de la Covid-19

Castell-Platja d’Aro. Davant l’aparició de nous contagis a diferents indrets del país, les autoritats s’han vist obligades a prendre mesures de prevenció –com la de portar mascareta encara que es respecti la distància– que no tothom acaba complint i que fins i tot, acaben generant tensions entre la població.

Conscients que aquesta crisi sanitària està provocant més conflictes del que és habitual, l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Platja d’Aro i AXIOS (suport psicològic a l’Administració) han elaborat una guia amb pautes de comportament que pot ajudar als establiments del municipi a solucionar possibles problemàtiques amb els clients.
Aquesta guia inclou informació útil de tota mena i perfectament traslladable al dia a dia dels comerços locals. Entre els consells plasmats al manual destaquem: “escoltar al client i posar-se al seu lloc”, “mantenir la calma”, “donar informació clara i concisa”, “afrontar els problemes i buscar solucions” o “no atendre a clients que amenacin”.

Al costat dels comerciants
Des de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró no només aplaudeixen aquesta iniciativa pionera a la demarcació gironina, sinó que l’incentivaran entre els seus associats, i també la donaran a conèixer més enllà de Catalunya a través dels mitjans de comunicació. A més, tenint en compte l’originalitat de l’acció, l’entitat no descarta que el manual sigui exportable a altres punts del territori.
L’AdEM sempre s’ha mostrat partidària de les accions que ajudin al teixit comercial i empresarial de Platja d’Aro, i l’exemple més clar el trobem amb la campanya “Platja d’Aro Portes Obertes”, una iniciativa pionera en el panorama turístic català que està ajudant a promocionar la marca Platja d’Aro.
Creada per la mateixa AdEM, la campanya segueix captant l’atenció dels usuaris d’Instagram. A través dels sortejos setmanals a la coneguda xarxa social, el perfil de l’AdEM no para de créixer i ja ha arribat als 3.226 followers, una xifra que quasi doble els que hi havia abans de començar el “Platja d’Aro Portes Obertes”.

Una trajectòria d’èxit
Una de les particularitats de la campanya és la voluntat d’integrar el màxim nombre d’establiments més enllà dels 185 associats que actualment formen part de l’AdEM. De fet, el treball en xarxa va ser un dels objectius fundacionals de l’entitat. Creada el 1982, l’AdEM també ha apostat per la dinamització de l’àmbit empresarial, la desestacionalització de la temporada turística, i la promoció de la qualitat dels recursos i serveis que Platja d’Aro ofereix els 365 dies de l’any.
En aquest sentit, cal recordar que l’AdEM col·labora habitualment, juntament amb l’Ajuntament, en l’organització d’esdeveniments com la “Magic Night”, la fira “Rock & Wine” o el Carnaval, el més multitudinari de les comarques gironines. Organitza la tradicional “Botiga al Carrer”, que es celebra dos cops a l’any i que enguany arriba a la seva 20a edició, i el “PDA Nadal Shopping”, una fira nadalenca que s’emplaça al bell mig del centre comercial, on es ven producte artesanal i es realitzen activitats infantils, tallers, actuacions musicals i es rep la visita especial dels Reis d’Orient i el Pare Noel. A més, l’AdEM també col·labora amb l’Associació Culturejant, impulsa tertúlies empresarials, desenvolupa projectes socials, aposta per l’accessibilitat turística i crea vincles amb universitats i altres centres de formació. L’activa participació en totes aquestes campanyes i projectes té com a objectiu enfortir una marca tan potent com és Platja d’Aro.

Marca turística de referència
La Costa Brava és un dels indrets més espectaculars del continent europeu, i això es tradueix amb la visita de milers de turistes nacionals i internacionals, que se senten atrets pels encants d’un entorn immillorable, i també per l’excel·lència de la seva oferta turística.
Gràcies a la inversió, a la feina ben feta i a l’anàlisi dels hàbits de consum dels visitants, Platja d’Aro ha esdevingut l’epicentre turístic d’aquest petit racó de la Mediterrània i el destí ideal per viure experiències ja sigui amb la família o amb els amics. Amb una oferta comercial, d’allotjament, d’oci i de restauració de qualitat, Platja d’Aro fa temps que s’ha convertit en un punt de trobada dels amants de l’esport, la cultura, i el lloc idoni per a la celebració de grans congressos i convencions.
Inevitablement la pandèmia ha frenat l’activitat d’un poble dinàmic com Platja d’Aro, però si una cosa s’ha demostrat al llarg dels anys és la seva capacitat d’adaptar-se a les circumstàncies i d’assolir l’èxit malgrat les adversitats. Enguany, amb l’impuls del “Platja d’Aro Portes Obertes”, no en serà una excepció.

Tags: ADEM, campanya, Castell-Platja d’Aro, comerç, coronavirus, hostaleria i turisme, proteccio civil, recomanacions, Salut, serveis, societat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
“Valsos, polques i romances al saló dels Cabrera” obté el Premi de Treballs de Recerca de Batxillerat 2020 de la Bisbal
Notícia següent
L’ABS de l’Escala incorpora dos “gestors covid” per rastrejar contactes i informar els pacients infectats

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes