Els municipis de la badia de Roses inicien una nova campanya conjunta

Alt Empordà.- Els quatre municipis de la badia de Roses (l’Escala, Sant Pere Pescador, Castelló d’Empúries i Roses), han iniciat aquest dimecres la difusió, a través de les seves respectives xarxes, d’un vídeo promocional per tal de difondre els valors del territori i atraure un turisme sostenible, de salut i benestar i de proximitat.

També s’ha presentat la programació d’una nova edició del “Sent la Badia”, amb activitats per a cos i ment durant el mes de novembre.
Aquestes accions formen part del pla d’acció 2020 i del pla de promoció i comunicació conjunt que els alcaldes dels quatre municipis van acordar tirar endavant el passat mes de maig, en resposta a un estiu atípic i marcat per la situació que viu el planeta amb la Covid-19. En aquesta línia, ja es van impulsar també altres mesures econòmiques conjuntes com a resposta als efectes que la pandèmia està suposant per a les empreses d’aquests municipis.
El vídeo fa especial referència als atractius històrics, culturals, naturals, gastronòmics i esportius que ofereix la badia de Roses.
Els quatre municipis consideren clau treballar en xarxa per la Badia, fomentant el turisme responsable i sostenible, i potenciar l’oferta turística i comercial d’aquest territori.
La Badia ofereix més de 45km de platges, 15km de cales i 50km de canals navegables amb una costa que ofereix penya-segats i petites cales d’aigües tranquil·les i transparents que es fusionen amb la costa més suau de la Costa Brava i unes platges que es caracteritzen per les seves aigües poc profundes, ideals per a les famílies i la pràctica d’esports de vela.
La badia està limitada al nord pel Parc Natural del Cap de Creus, al sud pel Parc del Montgrí i situada al bell mig pel Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà.

Sostenibilitat i seguretat, conceptes clau
La primera fase del pla incideix especialment en un missatge que difon la clara aposta per la sostenibilitat, la qualitat i la seguretat de la Badia dins l’oferta turística de la Costa Brava i de Catalunya. Una segona fase estarà vinculada a l’àmplia oferta turística i a la creació de nous productes i experiències que permetin als visitants sentir la Badia, un territori amb un contrast de paisatges i una oferta cultural, natural, gastronòmica i de productes del territori únics.

Tags: Ajuntament de l'Escala, campanya, Castelló d'Empúries, comerç, cultura patrimoni, promoció econòmica, Roses, Sant Pere Pescador, societat, sostenibilitat, turisme de proximitat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Els Mossos d’Esquadra desmantellen una plantació de marihuana en ple rendiment oculta sota el galliner d’un mas a Palamós
Notícia següent
L’alcalde de Calonge i Sant Antoni, Jordi Soler, signa el decret de composició del nou govern

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes