Èxit d’ambient i participació en la campanya “PdA In Love” de Platja d’Aro

Castell-Platja d’Aro

Aquest passat cap de setmana, Platja d’Aro es va convertir en la destinació ideal per celebrar l’amor amb la campanya “PdA In Love”, organitzada per l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro – Platja d’Aro – S’Agaró (AdEM).

Amb una imatge atractiva i una proposta d’activitats innovadora, la iniciativa ha dinamitzat l’ambient comercial i ha posicionat la vila com un referent romàntic a la Costa Brava.
Durant els dies 14, 15 i 16 de febrer, els visitants han pogut gaudir d’un ampli ventall de propostes, des de menús especials i promocions en establiments adherits fins a activitats com el tardeo In Love, el Cites Ràpides i diversos concursos amb premis exclusius.

Balanç de la campanya: bons resultats i impacte positiu
Gran acollida de les promocions i menús especials: Els establiments participants han valorat molt positivament les propostes gastronòmiques i promocionals, destacant l’encert de la imatge de la campanya i l’interès generat entre els clients.
Èxit del tardeo solidari: L’ambient festiu de dissabte a la tarda va demostrar la bona acollida d’aquest tipus d’activitats entre els visitants i residents.
Alta participació a les Cites Ràpides: Un total de 76 persones van inscriure’s a l’activitat organitzada per Cites Ràpides, una experiència divertida que va propiciar noves connexions i va animar els assistents a allargar la seva estada al municipi. Més de la meitat dels participants van optar per quedar-se a sopar i gaudir de la nit a Platja d’Aro.
Interacció i dinamització a xarxes socials: El concurs d’Instagram #PdAInLove25 ha aconseguit una bona resposta per part dels usuaris, compartint les seves experiències més romàntiques i ajudant a promocionar la destinació.
Tres grans sortejos per premiar la fidelitat dels visitants, associats i establiments col·laboradors:
Compres amb premi: Eusebio González González guanya una nit a Hotel Costa Brava i un sopar romàntic a Restaurant Aradi.
Sorteig d’Instagram: @kiwi_krol s’endú un cap de setmana In Love amb tractaments de bellesa a Senzia Clinic, sopar a La Tagliatella i nit a Hotel Bulevard.
Sorteig d’aparadors “In Love”: Forn de Pa Franquesa guanya un sopar al restaurant Sa Cova (Hotel NM Suites) pel seu aparador romàntic.

Un impuls al comerç i a la imatge de Platja d’Aro com a destinació romàntica
L’ambient i la participació aconseguits demostren el potencial d’aquesta iniciativa. L’AdEM valora positivament la resposta dels establiments i l’impacte de la campanya en la dinamització comercial.
La campanya “PdA In Love” reafirma la voluntat de Platja d’Aro de seguir apostant per esdeveniments temàtics que complementin l’oferta turística i comercial, consolidant-se com una destinació atractiva durant tot l’any.

Tags: ADEM, balanç, campanya, Castell-Platja d’Aro, destinació, dinamització del comerç, promoció econòmica, societat, turisme

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Un estudi de la Universitat Autònoma revela que el propòsit del ritual iber dels caps enclavats era intimidar o venerar
Notícia següent
La Fundació Vedruna es queda l’escola La Salle de Palamós

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes