Finalitza la campanya “Aquest estiu, Platja d’Aro per cel, mar i terra” amb l’entrega del gran premi final

Castell-Platja d’Aro

L’Associació d’Empresaris de Castell, Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) ha finalitzat la campanya comercial “Aquest estiu, Platja d’Aro” amb el gran sorteig final d’un cap de setmana VIP. En aquesta edició, s’han recollit més de 14.000 butlletes de 70 establiments adscrits a la campanya i socis de l’AdEM.

Aquesta és la quarta edició de la campanya que s’ha anat consolidant any rere any com una iniciativa clau per al desenvolupament econòmic i turístic de la localitat. Aquesta campanya, que s’ha anat consolidant any rere any, té com a objectiu principal atreure visitants al municipi, donar a conèixer els establiments associats, fomentar el comerç local i oferir una experiència única a tots els visitants.
Mitjançant aquesta iniciativa, els visitants al municipi, que han fet una despesa mínima de 20 euros en els establiments adscrits, han disposat d’una butlleta per participar al gran sorteig “Cap de setmana VIP per cel, mar i terra” amb fantàstics premis, entre els quals: viatge en helicòpter, travessa marítima, tractaments mèdic-estètics, estades en allotjaments turístics, experiències gastronòmiques i d’oci,  i un munt de vals en establiments de moda, complements, salut, bellesa i serveis.
La butlleta guanyadora del gran premi va ser de l’afortunada client d’Intersport, Maria Àngels Sabari. Paral·lelament, es van realitzar 3 sortejos més per premiar als establiments col·laboradors i personal implicat. Els guanyadors dels “premis col·laboradors”, Joieria Wesselton i Òptic Platja d’Aro, han guanyat una plaça al vol en helicòpter sobre la Costa Brava i una estada d’una nit amb sopar i esmorzar per dues persones al Gran Hotel Havana de Barcelona, respectivament. Eurekakids, va ser guanyadora del “premi personal implicat”, amb un lot de 10 regals dels establiments associats.
Durant la campaña també es varen realitzar 3 sortejos via Instagram. Els afortunats i afortunades d’aquests sortejos han estat: 1r sorteig del 29 de maig, Premi Cel, guanyat per @thorxper ; el 2n sorteig del 12 de juny, Premi Mar, per a @ecapellades; el 3r sorteig del 26 de juny, Premi Terra, per a @eescorih3.
La campanya ha finalitzat amb l’entrega dels premis “Aquest estiu, Platja d’Aro, per cel, mar i terra” aquest divendres 12 de juliol.
Des de l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró es vol agrair la solidaritat dels associats que han contribuït amb regals per a la campanya, així com la col·laboració i implicació dels establiments adherits, l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, Aro Impulsa, la Diputació de Girona i la Generalitat de Catalunya.

Tags: ADEM, campanya, Castell-Platja d’Aro, comerç, dinamització del comerç, promoció econòmica, societat, sorteig

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Inauguració del nou espai socio-cultural “La Cova d’Ullà”
Notícia següent
Palamós inicia dissabte una nova edició de l’activitat “Els barris estan de festa”, amb un concert a la plaça de Mossèn Gumersind

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes