Ja s’han venut la meitat de les tasses exclusives que protagonitzen la tercera edició limitada de Ceràmica de la Bisbal

La Bisbal d’Empordà.- “Tria la teva tassa” és l’eslògan que acompanya de nou la tercera edició limitada de producte de la marca Ceràmica de la Bisbal d’Empordà.

Els productes de la campanya Limited Edition 2023 poden comprar-se a les botigues de la ciutat des del 15 de juny i ja se n’han venut més de la meitat. El consistori bisbalenc, un any més, impulsa el projecte de la marca Ceràmica de la Bisbal juntament amb els productors i comerciants adherits a la marca i donen continuïtat a una campanya que ja ha engegat tres edicions.
Cinc productors de la marca Ceràmica de la Bisbal han tornat a produir un nombre limitat de tasses exclusives per a aquesta edició limitada. 250 tasses que mai s’han fet i que mai es tornaran a fer són les protagonistes de donar a la marca Ceràmica de la Bisbal el valor afegit que mereix. Les tasses, exclusives, van dins d’un embolcall únic identificat amb el productor que l’ha creat, van acompanyades d’un certificat d’autenticitat numerat i un fulletó explicatiu dels valors de la marca Ceràmica de la Bisbal.
Els productors que formen part de la Limited Edition 2023 són: Rulduà Ceràmica, Ceràmiques Pantaleu, Taller de ceràmica Ca l’Eloi, Ceràmica Yuma i Ceràmica Artesanal LB. Cada any, un total de sis botigues adherides a la marca comercialitzen aquestes tasses i, a cada establiment, es podran trobar les 5 tasses diferents, per tal que es pugui escollir quina comprar. Les botigues que comercialitzaran l’edició limitada de les tasses són les següents: La Botiga, Ceràmiques Bosch, Ceràmiques el Tallaret, Filigranes 60, Ceràmiques de la Bisbal Fang i Rulduà Ceràmica.
La marca Ceràmica de la Bisbal és un distintiu d’origen protegit en l’àmbit de la Unió Europea que serveix per individualitzar, personalitzar i reconèixer els productes ceràmics elaborats a la Bisbal i als pobles del seu entorn, dels que no ho són. Aquesta marca, garant d’autenticitat, és gravada o marcada pels productors locals en qualsevol tipus de producte ceràmic (artístic i decoratiu, terrissa, rajoleria, material de bòbila, revestiments i paviments). Un Consell Regulador, integrat per representants municipals i empresarials, és qui vetlla pel bon ús de la marca i pel foment de la qualitat dels productes emparats per aquest distintiu. La Bisbal d’Empordà també forma part de la xarxa de ciutats artesanes (Craft City) reconeguda internacionalment per el World Craft Council.

Tags: ceràmica, ceramistes, cultura, dinamització del comerç, La Bisbal d'Empordà, marca, promoció econòmica

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
El Govern reforça les comarques gironines amb 78 agents nous dels Mossos d’Esquadra
Notícia següent
El festival Swim Out Costa Brava tornarà a omplir Llafranc de swing del 31 d’agost al 3 de setembre

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes