Forallac.- L’Ajuntament ha posat en marxa un canal de WhatsApp municipal per millorar i facilitar la comunicació entre el consistori i la població.
A través d’aquest nou servei, distribuirà informacions d’interès relatives a actualitat municipal, agenda administrativa i d’activitats, serveis (subministraments, obres, terminis, impostos, etc.) i emergències o incidències, a temps real.
Servei informatiu unidireccional
Es tracta d’una llista (no grup) de distribució d’informacions que funcionarà únicament de manera unidireccional i no permetrà la interacció entre els seus membres. Tampoc serà un canal de diàleg amb l’Ajuntament, de manera que no s’atendran consultes personalitzades i no es respondran missatges, ni trucades.
El servei té únicament un caràcter informatiu i no substitueix cap tràmit administratiu, ni notificació oficial. Tampoc serveix com a canal perquè els usuaris comuniquin incidències o queixes. Les comunicacions amb l’Ajuntament seguiran com fins ara, pel registre d’entrada o bé a través del correu electrònic ciutadania@forallac.cat.
Apropar l’Ajuntament i fer municipi
La regidora de Comunicació, Olga Galceran, explica que “amb aquest nou canal volem fer un nou pas per apropar la gestió municipal a la població i reforçar els vincles que tenim com a municipi. També vol ser una via per arribar, amb celeritat i gratuïtat, al major nombre possible de veïns i veïnes, especialment la gent gran que no està a les xarxes socials”.
Com donar-se d’alta?
1. Afegeix el número de l’Ajuntament 972 64 55 22 als teus contactes i posa-li un nom.
2. Envia un missatge per WhatsApp amb la paraula ALTA+NOM I COGNOMS.
3. Rebràs automàticament un missatge de confirmació i començareu a rebre missatges.
4. Si vols donar-te de baixa, tan sols hauràs d’enviar la paraula “BAIXA”.