
Castell-Platja d’Aro .- La campanya ‘Platja d’Aro Portes Obertes’ va viure el passat divendres un dels moments més esperats: el lliurament dels premis a les guanyadores (Irma Benítez i Montse Garcia) dels dos primers sortejos d’Instagram.
En un acte celebrat a l’Hotel & Spa La Terrassa de Platja d’Aro, les afortunades van rebre els premis de mans de l’alcalde del municipi, Maurici Jiménez; del regidor de Promoció Econòmica, Joan Barceló; i del president de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM), Manel Canadell. A l’acte també hi van assistir la majoria dels representants dels establiments col·laboradors d’aquests dos primes sortejos, que han estat: Carles Ordiales (Hotel & Spa La Terrassa), Mònica Gràcia (Òptica Gràcia), Mercè Rabanillo (Boutique Chesco), David Vall (Botiga Tiffosi), Rocío Aranda (Golf d’Aro) i Francesc Solà (Aparthotel Comtat Sant Jordi).
Premis espectaculars
En el cas de l’Irma Benítez (Barcelona), guanyadora del sorteig celebrat durant la setmana del 18 al 24 de maig, es va endur una nit d’hotel amb spa per a dues persones a l’Hotel & Spa La Terrassa de Platja d’Aro; ulleres de sol més un val de 50€ en ulleres graduades gentilesa d’Òptica Gràcia; i una partida de Pitch&Putt per a dues persones al Golf d’Aro.
La guanyadora del sorteig de la setmana del 25 al 31 de maig, Montse Garcia (Badalona) va ser premiada amb una nit d’hotel amb esmorzar per a dues persones a l’Aparthotel Comtat Sant Jordi; un val de 50€ en roba per a home de la Botiga Tiffosi; i un vestit/conjunt de màxim 150€ més un descompte del 50% en complements a la Boutique Chesco.
Paral·lelament a l’entrega de premis, aquesta setmana es realitzarà el vuitè sorteig de la campanya en el qual estaran en joc diferents obsequis (vals-regal en botigues de roba per a home i dona, en botigues esportives, llibreries i òptiques, entre d’altres), experiències (de salut, esportives i d’oci nocturn) i estades (allotjament d’una o dues nits en diferents establiments de la població, amb altres serveis inclosos com esmorzar o spa). Els premis són fruit de la col·laboració dels establiments de Platja d’Aro que participen en la campanya.
Aquesta iniciativa pionera en el panorama turístic català està resultant d’allò més satisfactòria. Construïda a partir del consens de la pràctica totalitat del teixit comercial i empresarial de la població, ‘Platja d’Aro Portes Obertes’ ha aconseguit promocionar la marca Platja d’Aro a través d’uns sortejos setmanals a Instagram. Amb una mitjana de mig miler de participants per sorteig i un increment notable dels seguidors tant del perfil de l’AdEM (de 1.741 a 2.990 followers) com dels establiments col·laboradors, està previst que la campanya conclogui a finals d’agost.
AdEM, una trajectòria d’èxit
Una de les particularitats de la campanya és la voluntat d’integrar el màxim nombre d’establiments més enllà dels 180 associats que actualment formen part de l’AdEM. De fet, el treball en xarxa va ser un dels objectius fundacionals de l’entitat. Creada el 1982, l’AdEM també ha apostat per la dinamització de l’àmbit empresarial, la desestacionalització de la temporada turística, i la promoció de la qualitat dels recursos i serveis que Platja d’Aro ofereix els 365 dies de l’any.
En aquest sentit, cal recordar que l’AdEM col·labora habitualment, junt amb l’Ajuntament, en l’organització d’esdeveniments com la ‘Magic Night’, la fira ‘Rock & Wine’ o el Carnaval, el més multitudinari de les comarques gironines. Organitza la tradicional ‘Botiga al Carrer’, que es celebra dos cops a l’any i que enguany arriba a la seva 20a edició, i el ‘PDA Nadal Shopping’, una fira nadalenca que s’emplaça al bell mig del centre comercial, on es ven producte artesanal i es realitzen activitats infantils, tallers, actuacions musicals i es rep la visita especial dels Reis d’Orient i el Pare Noel.
A més, l’AdEM també col·labora amb l’Associació Culturejant -que el proper 19 de juliol estrena ‘Set maneres de ser Hamlet”-, impulsa tertúlies empresarials, desenvolupa projectes socials, aposta per l’accessibilitat turística i crea vincles amb universitats i altres centres de formació. L’activa participació en totes aquestes campanyes i projectes té com a objectiu enfortir una marca tan potent com és Platja d’Aro.
Marca turística de referència
La Costa Brava és un dels indrets més espectaculars del continent europeu, i això es tradueix amb la visita de milers de turistes nacionals i internacionals, que se senten atrets pels encants d’un entorn immillorable, i també per l’excel·lència de la seva oferta turística.
Gràcies a la inversió, a la feina ben feta i a l’anàlisi dels hàbits de consum dels visitants, Platja d’Aro ha esdevingut l’epicentre turístic d’aquest petit racó de la Mediterrània i el destí ideal per viure experiències ja sigui amb la família o amb els amics. Amb una oferta comercial, d’allotjament, d’oci i de restauració de qualitat, Platja d’Aro fa temps que s’ha convertit en un punt de trobada dels amants de l’esport, la cultura, i el lloc idoni per a la celebració de grans congressos i convencions.
Inevitablement la pandèmia ha frenat l’activitat d’un poble dinàmic com Platja d’Aro, però si una cosa s’ha demostrat al llarg dels anys és la seva capacitat d’adaptar-se a les circumstàncies i d’assolir l’èxit malgrat les adversitats. Enguany, amb l’impuls del ‘Platja d’Aro Portes Obertes’, no en serà una excepció.
Deixa un comentari