“Mod’Aro 2024” posa en valor l’emprenedoria i la moda sostenible del territori

Castell-Platja d’Aro

Nova edició de Mod’Aro a Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, enguany del 17 al 21 de setembre, que amb el títol “L’aire de moda de la Costa Brava”, proposa un conjunt d’activitats per posar en valor l’emprenedoria i la moda sostenible al territori, en el marc d’un municipi amb una llarga tradició com a centre comercial i d’oci a cel obert.

Una iniciativa de la regidoria de Promoció Econòmica · AROimpulsa de l’Ajuntament, a partir de tres propostes: un sorteig a Instagram per aconseguir una experiència al territori; un sopar-col·loqui sobre moda, turisme i tendències; i una jornada per a tots els públics amb desfilades, mostra de marques emergents i activitats d’animació complementàries.
El sorteig a Instagram dona la possibilitat d’aconseguir una experiència local per a quatre persones a escollir entre una sortida amb vaixell, l’assessorament de la personal shopper Sara Cortés, un taller floral a càrrec de Odonata Sensacions Florals, una visita a l’agrobotiga Can Juanals de les Eroles amb tast de les seves melmelades o un acompanyament enològic amb la sommelier Isabel Zaro. Per participar-hi –del 17 al 22 de setembre– cal seguir els comptes @modaro_pda i @aroimpulsa; i etiquetar només en el compte @estudi33_comunicacio a tres persones amb qui hom compartiria el pla (la publicació de la persona afortunada serà dilluns 23 de setembre en aquest darrer compte).
Divendres 20 de setembre (20.30 hores) l’Hotel Costa Brava de Platja d’Aro acull el sopar i col·loqui “Turisme i tendències, la moda com a impuls econòmic” (reserva prèvia, 40 euros). Amb la participació d’Anna Marzo, directora d’expansió comercial de Toni Pons; Núria Galí, doctora i professora del Grau de Turisme de la Universitat de Girona i exdirectora de la Càtedra UNESCO de Polítiques Culturals i Cooperació de la mateixa UdG; i Sílvia Castelló, directora de Qstura Escola de Modal i Tèxtil, coordinadora acadèmica del Grau Universitari en Moda ERAM-UdG i presidenta de l’Associació AGIMOD per a la promoció de la moda i tèxtil sostenible a la demarcació de Girona.
L’endemà, dissabte 21 de setembre, l’activitat es trasllada a la Plaça del Mil·lenari de Platja d’Aro on es desenvoluparà un programa d’actes, gratuïts i oberta tots els públics: Cafè-networking amb comerç local i emprenedores i emprenedors de moda emergent (de 9.30 a 11 hores); mostra de marques emergents –com Blau de Blaus, Flor, Jeans Bag, Juliette, FMR Brand o Sloppy Tunas– amb sessió de migdia (d’11 a 14 hores) i també de tarda (de 16 a 20 hores), moment en que simultàniament hi ha haurà diverses propostes en paral·lel: animació amb showcooking, còctels i discjòqueis; un espai infantil on mitjançant un taller els més menuts podran crear l’estil de moda dels personatges Xalarí i Xalarina (de 18 a 20 hores) i les desfilades dels establiments col·laboradors.

Tags: Castell-Platja d’Aro, dinamització del comerç, Emprenedoria, moda, promoció econòmica, societat, sostenibilitat, turisme

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
El Govern demana al jutjat que permeti fer servir la casa de colònies de Foixà com a centre d’acollida de menors
Notícia següent
Les àrees de Joventut i Esports creen el programa “Fit Jove Palamós” amb activitats esportives extraescolars

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes