Nou telèfon d’atenció ciutadana a Palafrugell

Palafrugell.- A partir de dilluns 29 d’agost l’Ajuntament de Palafrugell posa a disposició de la ciutadania un nou telèfon d’atenció.

Es tracta del  número 651 652 546 que donarà resposta de resposta de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 hores i podrà resoldre temes relacionats amb:
• Informació sobre tràmits i serveis municipals.
• Demanar cita prèvia per tràmits i padró d’habitants.
• Demanar cita prèvia per l’agent digital.
• Demanar cita prèvia per obtenir la identitat digital idcat.
• Comunicació d’incidències.
• Informació sobre el cens electoral.
• Emissió de certificats d’empadronament.
D’altra banda, a partir de dijous 1 de setembre canvia l’horari de tarda de l’Oficina d’Atenció Ciutadana. Així doncs, mentre que als matins seguirà oberta d’atenció al públic de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 hores, per les tardes només obrirà els dimarts en horari ininterromput de 8.30 a 18 hores.

Tags: administració, Ajuntament de Palafrugell, atenció ciutadana, atenció telefònica, Palafrugell, serveis, societat, tràmits

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
L’Àrea de Promoció Econòmica de Palamós obre les inscripcions per al curs de gestió administrativa i màrqueting
Notícia següent
La Botiga al Carrer d’Estiu a Platja d’Aro

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes