Roses.- L’Àrea d’Acció Social de l’Ajuntament de Roses ha posat en marxa un nou telèfon d’atenció telefònica, al qual els usuaris poden adreçar-se a partir d’ara directament per realitzar les seves consultes i gestions o demanar cita prèvia per ser atesos pels serveis que ofereix l’àrea.
El nou telèfon és el 972 15 29 26 i l’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 9.30 a 14 hores.
Amb la posada en marxa de la nova línia, l’Àrea d’Acció Social, Igualtat i Nova Ciutadania vol facilitar una atenció més directa amb els seus usuaris, sense necessitat que aquests hagin de trucar prèviament a la centraleta general de l’Ajuntament, ni exposar la seva consulta o petició abans de ser redireccionats al servei demandat. Es vol així guanyar en agilitat i facilitar el contacte amb la ciutadania d’una manera més ràpida i eficaç.
Pel que fa a l’atenció presencial, ateses les actuals mesures preventives per frenar l’onada de contagis per la Covid-19, és necessari, com en la resta d’oficines municipals, concertar cita prèvia abans de personar-se a les dependències de l’àrea d’Acció Social. Aquesta petició, doncs, ja es pot fer directament a través del nou telèfon 972 15 29 26.
L’àrea d’Acció Social, Igualtat de Gènere i Nova Ciutadania de l’Ajuntament de Roses la formen el conjunt de serveis destinats a oferir una atenció global i àmplia en tot allò que té a veure amb l’objectiu de garantir les necessitats socials bàsiques de la ciutadania, amb el suport als grups i col·lectius. Atenció a la infància, a la gent gran, prevenció i tractament d’addicions, informació i atenció a les dones, a la immigració… són algunes de les prestacions que s’ofereixen des de l’àrea a través de diferents serveis i programes.