Palafrugell.- L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP) ha iniciat una campanya per promoure el teletreball a les empreses i, al mateix temps, fer-ho des d’un entorn com el que ofereix un municipi com Palafrugell.
Al llarg dels darrers mesos s’ha detectat que gent amb segona residència al municipi ha optat per canviar-la, almenys temporalment, com a habitatge habitual degut a la situació actual de pandèmia. Aquestes persones treballaven en empreses on es prioritza el teletreball.
Les persones que tenen la oportunitat de treballar a distància des d’una segona residència al municipi disposen d’un perfil d’adults sense fills dependents i amb un poder adquisitiu mitjà alt.
Des de l’Institut de Promoció Econòmica es vol aprofitar aquesta oportunitat per dinamitzar el sector serveis, comercial i cultural que ofereix un municipi com Palafrugell. Els nivells de consum de serveis de primera necessitat, comerços de tot tipus (informàtica, papereria, llar…), els espais de co-working, la restauració i les activitats de lleure i oci es poden veure beneficiades per aquest augment de població de perfil interessant.
D’aquesta manera, es planteja una campanya per buscar aquest segment de mercat entre el qual promoure Palafrugell com una destinació ideal per treballar des de casa, i donar així un impuls a les empreses que ofereixen allotjament al municipi així com facilitats per teletreballar.
Per a la campanya s’ha creat un nou apartat al web visitpalafrugell amb informació relacionada amb instal·lacions i facilitats per teletreballar i realitzar reunions, així com informació complementària amb motius i recursos per venir a fer-ho a Palafrugell.
La campanya es difondrà de manera digital, principalment pels canals de les xarxes socials d’Instagram i Facebook de Visit Palafrugell.