Rasca i guanya El Petit Tió de Nadal a Castell-Platja d’Aro

Castell-Platja d’Aro.- La campanya d’activitats de Nadal de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, “Descobreix-ho en primera persona”, presenta enguany una prèvia de tardor amb la campanya “Emporta’t a casa El Petit Tió”.

De l’1 al 20 de novembre, tothom que realitzi una compra mínima de 20 euros en un dels seixanta comerços i serveis adherits a la promoció (identificats amb un vinil a l’entrada) podrà aconseguir una de les 15 reproduccions a escala del Tió Gegant de Platja d’Aro, un dels 10 lots de productes gastronòmics dels productors locals de la Vall d’Aro o un dels 80 obsequis de marxandatge del municipi. Per descobrir si hom és l’afortunat cal comprovar-ho mitjançant una butlleta rasca-rasca que es lliura al mateix establiment (fins a esgotar les existències).
Si s’aconsegueix un dels tions, cal fer una fotografia de la butlleta rasca-rasca i del tiquet de compra i enviar-ho al telèfon mòbil 697 833 373, i el lliurament serà en l’acte de l’Encesa de Llums de Nadal, dissabte 28 de novembre. La resta de premis es poden recollir, presentant també la butlleta i el tiquet, a l’Oficina de Turisme de Platja d’Aro, de dilluns a diumenge (de 9 a 13 hores i de 16 a 19 hores). Les reproduccions dels petits tions i dels lots de productors locals que no s’hagin adjudicat amb el sistema rasca-rasca se sortejaran en l’Encesa de Llums de Nadal. La campanya és una iniciativa de l’AROimpulsa · Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró amb el suport de les entitats professionals i empresarials del municipi.
Hi participen els establiments Martí Las, Charanga, Stil, Ara, Cantamañas, Triumph, Òptica Gràcia, Vintage, Deluxe Store, Òptic d’Aro, Centre Harmony, Maveriks, Obsessione, Perruqueria Carmen, Joieria Rodríguez, Pitti Technologies, Hotel Bulevard, Marina, Angelo Luchini, BO3, Misako, Strike, Azulik, Twins, Perfumeria Júlia, Gibert, Archi, Atalaia, Popis, Lynx’, Hairlab, Martí Coll, Coco, Black Dress, Aguadulce, Zeppelin, Susanna G, Òpitica Muralla, La Botiga de l’Anna, Farmàcia Montserrat Sala, La. Barberia, Hupa, Torrons Vicenç, Marco Polo, Eureka Kids, Tiffosi, Odanata, Botiga Linea, Cateura, Galeries Leo, Eva Lloveras, Regal d’Aro, Aromes, S’Agaró Premsa, Essencial i Fils i Colors.
Després d’aquests concurs hi haurà una nova edició del Gran Sorteig de Nadal amb la possibilitat de guanyar un cotxe; de gaudir del Túnel de Llum, la Pista de Gel, el Mercat de Nadal, del Pessebre Vivent de Castell d’Aro (el més antic de Catalunya) i del Parc Infantil de Nadal El Mar dels Nens. Es tornarà a proposar a les familiars realitzar la triple Gimcana de Nadal de la Xalarina i en Xalarí que caldrà localitzar en els d’aparadors amb l’ajuda d’un plànol orientatiu i així aconseguir un obsequi. El Castell de Benedormiens i l’Antic Casino de Castell d’Aro acollirà l’exposició del Concurs de diorames, pessebres i composicions nadalenques; i la Nit de Reis es viurà de nou amb les cavalcades pels principals carrers de Platja d’Aro i Castell d’Aro.

Tags: campanya, Castell-Platja d’Aro, comerç, compra, concurs, dinamització del comerç, Nadal, promoció econòmica, societat, tió

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Palamós comptarà amb 80 boies ecològiques ubicades a l’àmbit litoral del municipi per potenciar la conservació dels hàbitats marins
Notícia següent
Augmenta un 69% el nombre de clients als apartaments turístics al setembre, però encara no arriba a nivells del 2019

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes