Amb l’arribada de la calor comencen a emergir els festivals de música de la Costa Brava i rodalies. Un d’ells és el que l’Associació de veïns de Romanyà de la Selva organitza des de l’any 2022.
El proper diumenge 7 de juny el To Wit Trio inaugurarà el IV Cicle de concerts d’estiu, de l’Associació, amb un repertori de melodies de tots els temps basades en boleros clàssics, ritmes llatins, les “claves” cubanes, entre altres peces. El trio farà un viatge musical amb el públic a indrets tan emblemàtics com Cuba, Argentina, Puerto Rico, Mèxic o la Mediterrània.
To Wit Trio és un grup musical de la província de Girona format per la vocalista Sandra Fern, el contrabaixista Pedrito Martínez i el percussionista Enric Canada.
El concert tindrà lloc a l’església de Sant Martí de Romanyà de la Selva a 2/4 de 8 de la tarda. Al tractar-se d’un aforament limitat es recomana que es reservin les entrades al tel. 619 537 418. El preu de l’entrada és a partir de 10 euros per persona per mitjà de taquilla inversa.
El Cicle de concerts d’estiu està organitzat per l’Associació de veïns de Romanyà i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro.








