Romanyà inaugurarà el IV Cicle de Concerts d’Estiu amb To Wit Trio

Santa Cristina d’Aro .- (Glòria Jara i Albertí)

Amb l’arribada de la calor comencen a emergir els festivals de música de la Costa Brava i rodalies. Un d’ells és el que l’Associació de veïns de Romanyà de la Selva organitza des de l’any 2022.

El proper diumenge 7 de juny el To Wit Trio inaugurarà el IV Cicle de concerts d’estiu, de l’Associació, amb un repertori de melodies de tots els temps basades en boleros clàssics, ritmes llatins, les “claves” cubanes, entre altres peces. El trio farà un viatge musical amb el públic a indrets tan emblemàtics com Cuba, Argentina, Puerto Rico, Mèxic o la Mediterrània.

To Wit Trio és un grup musical de la província de Girona format per la vocalista Sandra Fern, el contrabaixista Pedrito Martínez i el percussionista Enric Canada.

El concert tindrà lloc a l’església de Sant Martí de Romanyà de la Selva a 2/4 de 8 de la tarda. Al tractar-se d’un aforament limitat es recomana que es reservin les entrades al tel. 619 537 418. El preu de l’entrada és a partir de 10 euros per persona per mitjà de taquilla inversa.

El Cicle de concerts d’estiu està organitzat per l’Associació de veïns de Romanyà i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro.

Tags: concert, cultura, música clàssica, Romanyà de la Selva

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Detenen a Figueres un home per cometre 14 estafes informàtiques i apropiar-se de més de 23.000 euros
Notícia següent
El bisbe de Girona creu que la benedicció de la Torre de Jesús per part del Papa s’hauria de fer en català

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes