Sorea revisarà cas per cas les reclamacions per la factura de l’aigua durant l’estat d’alarma a Calonge i Sant Antoni

Calonge i Sant Antoni.- Sorea, companyia concessionària del servei d’aigua a Calonge i Sant Antoni, està revisant cas per cas les reclamacions formulades en relació a la facturació durant l’estat d’alarma.

Els usuaris que considerin que les estimacions de consum dels seus contractes no s’ajustaven a la realitat poden demanar una revisió de les seves factures. Sorea s’ha compromès a estudiar cas per cas cada reclamació. Els usuaris poden presentar la seva reclamació pels diferents canals de contacte d’aquesta companyia.
Per internet: https://www.sorea.cat/ca/canals-de-contacte.
Consultes i cita prèvia: 934 953 540 – 900 405 070 (dies laborables de 8 a 21 hores).
Atenció presencial amb cita prèvia a l’oficina de l’Avinguda Sant Jordi, 2, dimarts i dijous de 9 a 13 hores. Cal demanar cita prèvia a https://sorea.cat/ca/cita-previa/.

Tags: aigua potable, Calonge i Sant Antoni, estat d'alarma, facturació, revisió, serveis, societat, SOREA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Les exportacions gironines creixen un 0,35% durant els tres trimestres de 2020
Notícia següent
Acaben els treballs de pavimentació i drenatge a la zona de pícnic del sector Montseny d’Empuriabrava

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes