Tret de sortida a la campanya “Palamós, la botiga vora el mar”, que reforça la identitat comercial del municipi

Palamós

Aquest divendres al matí l’Ajuntament de Palamós ha presentat la campanya “Palamós, la botiga vora el mar”, una iniciativa que busca impulsar el comerç local i posicionar, tot l’any, l’eix comercial de la ciutat com un pol d’atracció per a residents i visitants.

La campanya inclou una forta presència publicitària a l’eix comercial per tal de maximitzar l’impacte i la visibilitat de la iniciativa.
L’acte de llançament ha estat encapçalat pel regidor de l’Àrea de Promoció Econòmica, Turisme, Comerç i Mercats, Antoni Bachiller, acompanyat de la presidenta de l’entitat comercial local Fecotur, Carmina Ontiveros, iniciant la campanya amb la col·locació de distintius als comerços participants.
El regidor i la presidenta han destacat la importància d’aquesta iniciativa per a reforçar la identitat comercial de Palamós, mostrar la diversitat i qualitat dels establiments locals i, aprofitant l’oportunitat que ofereixen els creueristes per donar a conèixer una oferta comercial única.

Els carrers de Palamós, una experiència de compra única vora el mar
Amb aquesta campanya, l’Ajuntament de Palamós vol posar en valor l’encant dels carrers comercials de la ciutat, plens de colors, productes i gastronomia singulars, i convertir-los en un referent.
“Palamós, la botiga vora el mar” és un projecte ambiciós que busca situar el comerç local al centre de l’atractiu de Palamós i reforçar la seva identitat comercial única. Per això també es volen treballar aspectes de millora de les zones comercials del municipi, amb la renovació del mobiliari urbà, així com dels tendals o dels elements exteriors de botigues i establiments.

Diverses accions promocionals
La campanya “Palamós, la botiga vora el mar” inclou diverses accions per promocionar el comerç local:
Creació d’un minisite web: El web www.labotigavoraelmar.cat ofereix un directori complet de botigues, serveis i establiments gastronòmics, així com mapes per facilitar la localització dels comerços. A més, el web inclourà en breu un spot corporatiu que transmet l’essència de la campanya i un programa d’activitats per dinamitzar l’eix comercial.
Spot promocional, campanya a xarxes socials i mitjans de comunicació: La campanya es difondrà a través d’un spot promocional, una campanya a les xarxes socials i mitjans de comunicació locals i regionals, i la col·locació de distintius als comerços adherits.
Publicitat a l’eix comercial: S’han instal·lat cartells als carrers, banderoles a l’eix comercial, lones de benvinguda al carrer Major i distintius a les botigues participants per crear un ambient festiu i atractiu.
Accions dirigides als creueristes: En el marc de la campanya, s’han dissenyat accions per donar visibilitat al comerç de Palamós entre els creueristes que arriben a la ciutat, com ara la distribució de material promocional i l’organització de rutes de compres.

Tags: ajuntament de Palamós, campanya, dinamització del comerç, palamós, promoció econòmica, societat, temporada turística

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Els joves formats en quadres elèctrics i electricitat bàsica s’han incorporat a la borsa de l’empresa Àngel Mir
Notícia següent
Catalunya compleix l’objectiu en reducció de residus però encara està “lluny” en xifres de reciclatge

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes