Visit Empordanet engega la nova campanya del 2025 amb guia renovada, promoció digital i presència territorial

Visit Empordanet, la mara turística que agrupa els municipis de La Bisbal d’Empordà, Corçà, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Forallac i Ullastret, inicia la seva campanya 2025 amb una imatge renovada i accions de promoció arreu de les comarques gironines.

La nova guia impresa ja és una realitat, i mostra de manera atractiva tota la riquesa del territori: experiències, pobles amb encant, gastronomia, artesania, allotjaments i natura.
Aquesta guia ja s’ha començat a distribuir entre els establiments adherits, que també reben un adhesiu identificatiu. Paral·lelament, s’han imprès i distribuït 14.000 pamflets arreu de la província de Girona. Aquest any la guia s’amplia amb el llistat dels productors agroalimentaris de la zona d’influència del Pla Estratègic que formen part de la marca Orígen Empordanet. La campanya també aposta per la presència digital, amb una sèrie de Reels setmanals al perfil d’instagram (@visitempordanet) que mostren les diferents experiències turístiques del territori explicades pels seus creadors, combinats amb contingut setmanal adaptat per a les xarxes.

Tags: Baix Empordà, comerç, cultura patrimoni, espais naturals, historia, promoció econòmica, societat, turisme, Visit Empordanet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Torna la campanya “Aquest estiu, Platja d’Aro… per cel, mar i terra!” organitzada per l’AdEM
Notícia següent
Setmana de l’Infant Protagonista als menjadors escolars del Baix Empordà

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes