El 15 de setembre de 2003 mossèn Josep Colomer i Puig va ser nomenat rector de les quatre parròquies del municipi de Santa Cristina d’Aro: Santa Cristina, Solius, Bell·lloc d’Aro i Sant Martí de Romanyà de la Selva.
Ben aviat va mostrar la seva gratitud cap als feligresos i veïns del municipi. Una mostra evident va ser el dissabte 5 de juliol de l’any 2008 quan l’església de Santa Cristina es va omplir de gom a gom en la celebració de les seves noces d’or sacerdotals. I un altre exemple va ser el diumenge 7 de setembre de l’any passat quan un grup de persones vinculades amb la parròquia de Santa Cristina van homenatjar a mossèn Josep en motiu dels 67 anys de servei a la diòcesi de Girona i pels 90 anys de vida acabats de complir. L’acte principal va ser una missa presidida pel Bisbe de Girona, fra Octavi Vilà. Mossèn Josep Colomer entre les paraules d’agraïment va aprofitar per comunicar que tenia previst seguir “al peu del canó fins que Déu em cridi”. Però a causa dels problemes de salut que pateix el mossèn, ocasionats per l’avançada edat que té, ha decidit fer un pas al costat i el passat dilluns 11 de maig el Bisbe de Girona, fra. Octavi Vilà va signar la jubilació canònica de mossèn Josep Colomer i Puig. A la vegada, va nomenar a mossèn Pere Narbón i Font el nou rector de Santa Cristina, Solius, Bell·lloc d’Aro i Sant Martí de Romanyà de la Selva i que compaginarà amb la resta de responsabilitats que està portant a terme en el municipi de Sant Feliu de Guíxols.
El proper diumenge 31 de maig serà el dia assenyalat en que mossèn Pere Narbón prendrà possessió del nou càrrec al municipi de Santa Cristina d’Aro. Per tal que el nou mossèn pugui complir amb totes les responsabilitats s’ha modificat l’horari de la celebració de l’eucaristia. A partir d’aquest diumenge la Missa de les 11 del matí passarà a ser a les 10, a la mateixa hora que el pare prior Josep Peñarroya i el pare Jaume Gabarró celebren el sagrament a l’església de Solius. En canvi, a les parròquies de Bell·lloc d’Aro i de Sant Martí de Romanyà de la Selva continuarà celebrant la Missa Josep Mª García i Plaja, el diaca que en els darrers 11 anys ha estat en el servei del municipi de Santa Cristina d’Aro per ajudar a mossèn Josep Colomer. La celebració a Bell·lloc, a les 12 del migdia, continuarà sent al primer diumenge de cada mes i a Romanyà, també a les 12 hores, serà al segon diumenge de cada mes, tal com ja s’anava fent.
Mossèn Josep Colomer, que mentre la salut li permeti, continuarà vivint a la rectoria de Santa Cristina, se li agraeix el servei que ha prestat en el transcurs del seu dilatat sacerdoci. Entre altres ha vetllat pel benestar de totes les persones, indiferentment de si eren feligreses o no. Gràcies a la vocació i a l’esperit de servei cap als altres, mossèn Josep ha sigut un exemple a seguir per poder complir la paraula de Déu. I de ben segur que seguirà sent amic, confident, pilar i guia espiritual de molts cristinencs i cristinenques. Per molts anys més, mossèn Josep!









