Roses.- La darrera setmana diversos mitjans especialitzats en turisme s’han fet ressò, a través de les seves edicions digitals, de la importància històrica i patrimonial i la bellesa del recinte monumental de la Ciutadella de Roses. Aquestes aparicions són fruit de l’estratègia comunicativa de l’Àrea de Turisme de Roses, que durant les darreres setmanes, ha intensificat la promoció de la població en el mercat intern estatal.
El pas de grans civilitzacions com la grega o la romana, la importància de la Ciutadella durant l’Edat Mitjana, el seu museu i itineraris senyalitzats que permeten seguir la petjada de la història al llarg de més de dos mil·lenis, o la declaració del monument com a Conjunt Històric-artístic l’any 1961, són alguns dels aspectes destacats i que mitjans com Turismoenlared, Hosteltour o Losviajeros, entre d’altres, han publicat durant la passada setmana en les seves plataformes digitals.
Turisme de Roses continua així amb l’aposta per la promoció de la població entre el mercat estatal que, segons tots els indicis, serà el principal emissor de visitants aquest estiu arrel de la situació produïda per la pandèmia de la Covid-19 i davant la previsible davallada del turisme estranger.
Pensant en atreure i incentivar aquest visitant intern i de proximitat, l’Àrea de Turisme ha intensificat des de l’inici de la crisi sanitària campanyes comunicatives dirigides a mitjans especialitats del sector, on setmanalment es va desgranant el ventall d’atractius i propostes que la població pot oferir aquest estiu al turista de proximitat.