La Costa Brava fidelitza el mercat turístic belga amb un acte a Brussel·les que presideix Miquel Noguer

Brusel·les.- Aquest dijous, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona va dur a terme a Brussel·les una doble acció per promocionar l’oferta turística i les novetats de la destinació per a la temporada del 2024 dirigida a quaranta agents de viatges i una vintena de periodistes i creadors de continguts belgues.

També van participar en l’esdeveniment quinze representants d’empreses i entitats turístiques gironines, que van aprofitar el networking previ a la presentació de la destinació, per generar oportunitats de negoci amb els agents de viatges assistents.
L’acció va comptar amb la participació del president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Miquel Noguer, i la directora del Centre de Promoció Turístic de Catalunya al Benelux, Imma Ballestín, i va finalitzar amb un àpat gastronòmic elaborat amb productes del segell de qualitat agroalimentària Girona Excel·lent per part del col·lectiu de la Cuina de l’Empordanet.
El president, Miquel Noguer, comenta que “el turista belga viatja majoritàriament en família al nostre territori i mostra interès per la nostra cultura i l’entorn natural, a més d’apreciar la relació qualitat preu de l’oferta turística”. Noguer remarca que el mercat belga ha crescut un 15 % en el nombre de pernoctacions a les comarques gironines entre 2019 i 2023, concloent “és un mercat en creixement i de gran valor”.
Entre els assistents belgues, va destacar la presència d’agències de viatges com Leonard Travel International, Imagine Travel, Jeka, Corallium i Uniglobe Robins Travel, i també de mitjans de comunicació com Travelling News i De Wandelkrant, entre d’altres.
La representació gironina va ser a càrrec de Alàbriga Hotel & Hotel Casa Ana Maria, Elke Spa Hotel, Evenia Hotels, Hotel Ciutat de Girona, Hotel Sa Punta, Hotel Terraza, Hotels CMC, Park Hotel San Jorge by Escampa Hotels, Sallés Hotels, Pola Giverola Latroupe Resort i les oficines de turisme de Calonge – Sant Antoni, Begur, Lloret de Mar i Figueres.
Provisionalment, de gener a octubre de 2023 el turisme belga ha estat el cinquè mercat internacional en importància per a la Costa Brava i el Pirineu de Girona, amb 254.468 turistes que van generar 1.067.126 milions de pernoctacions.
Aquest esdeveniment promocional és una de les darreres accions que es durà a terme a Bèlgica durant l’exercici 2023, d’acord amb el Pla d’Accions de l’entitat.

Tags: Brusel·les, cuina de l'empordanet, Diputacio Girona, Girona Excel·lent, Patronat de Turisme Costa Brava-Girona, promoció econòmica, sector turistic, societat, turisme
Notícia anterior
La Generalitat inicia la licitació per garantir oficines bancàries a tots els municipis de Catalunya
Notícia següent
L’Ajuntament de Pals aprova inicialment el pressupost pel 2024 per un import de 7.497.861.67 euros

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes