La Santa Market de Santa Cristina d’Aro tanca la vuitena edició amb 250.000 visitants

Santa Cristina d'Aro (ACN)

La Santa Market de Santa Cristina d’Aro ha tancat la vuitena edició amb 250.000 visitants. Segons informen en un comunicat, 120.000 dels assistents han estat estrangers, sobretot holandesos i francesos.

L’organització remarca que és un “balanç immillorable” després de 51 jornades oferint oferta gastronòmica i oci al cor de la Costa Brava. A més, xifren l’impacte econòmic de la proposta en 31,8 milions d’euros a la zona i remarquen que s’han creat 500 llocs de treball. La Santa Market combina moda, artesania, activitats infantils i familiars, musica i gastronomia.
El director de La Santa Market, Julio Rico, assenyala que tot l’equip ja està treballant en l’edició de l’any vinent: “La nostra aposta des que vam obrir les portes per primera vegada és oferir novetats cada any, millorar l’oferta gastronòmica amb noms de primer nivell i, sobretot, impactar de manera positiva a la zona“.

Tags: balanç, comerç, cultura, fira, gastronomia, La Santa Market, Santa Cristina d'Aro, societat, temporada turística

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Comissen un miler d’articles falsificats de dues botigues de la Jonquera que tenien treballadors sense papers
Notícia següent
El servei d’Emprenedoria i Empresa del Consell Comarcal ha atès 113 persones emprenedores i empreses el primer semestre del 2024

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes