La Santa Market tanca la seva quarta edició amb unes xifres d’assistència equiparables a les d’edicions anteriors

Santa Cristina d’Aro.- La Santa, l’espai d’oci transversal situat al Santa Cristina Horse Club de Santa Cristina d’Aro, en plena natura, va tancar les seves portes l’últim dia d’agost amb excel·lents xifres d’assistència.

Enguany, La Santa ha rebut un públic majoritàriament nacional de totes les edats, amb gran presència de famílies, un suport que ha aconseguit compensar la pèrdua de públic estranger respecte a altres edicions. Tot això en un any especialment delicat, en què s’han extremat les mesures de protecció i higiene per garantir en tot moment la seguretat dels assistents mitjançant, entre altres iniciatives, l’ampliació de l’espai (més de 9.000 metres quadrats addicionals), la creació de terrasses independents i la diversificació de les activitats culturals.
Amb més de 30 restauradors, 100 parades de moda i artesania en rotació durant 45 dies –totes de dissenyadors i artistes locals– i mes de 250 activitats culturals i actuacions musicals repartides durant tot l’estiu en els seus set escenaris, La Santa ha confirmat no només la seva aposta per donar suport al talent local, sinó per esdevenir el centre d’oci de referència de la Costa Brava. En paraules del seu director, l’empresari Julio Rico, “quan vam decidir ampliar l’espai i canviar la fisonomia de La Santa, creant terrasses independents amb totes les mesures de seguretat per poder adaptar-nos a la nova legislació establerta per al Covid-19, sabíem que era el major repte al qual ens hem enfrontat des que vam obrir. Però també teníem clar el nostre compromís no només amb els artistes i artesans de la zona, sinó també amb un públic que ens ha estat fidel des dels inicis i que enguany necessitava, potser més que mai, un espai d’oci i distensió com el que ha brindat La Santa”.
La Santa va obrir les seves portes el passat 17 de juliol i les ha tancades el 30 d’agost: un mes i mig d’obertura ininterrompuda que ha rebut, a més, artistes de la talla d’Blaumut, Cepeda, Sofia Ellar o Manu Guix, els quals han inaugurat la primera edició de el nou cicle musical Unplugged Music Experience 2020. Festes temàtiques, activitats infantils, concerts, monòlegs, tallers, ioga, gastronomia, copes, música i molt més completen l’oferta d’aquest espai que en breu començarà a preparar ja la seva cinquena edició per a l’estiu de 2021.

Tags: balanç, comerç, cultura, fira, La Santa Market, moda, productes de proximitat, Santa Cristina d'Aro, societat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
“L’Empordà, terra de vins”, la nova proposta d’Empordà Gastronòmic per aquest setembre
Notícia següent
Les obres del Centre de Formació Integrat Ferran Sunyer de Figueres entren a la recta final

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes