L’Ajuntament de Palafrugell posa a disposició de la ciutadania enquestes per avaluar els serveis públics

Palafrugell.- L’Ajuntament de Palafrugell ha posat en marxa un procés d’avaluació dels diferents serveis municipals, per part de la ciutadania. Aquesta avaluació dels serveis es farà a través d’enquestes disponibles a través del web municipal. La intenció és mesurar la satisfacció de la ciutadania amb els serveis que reben.

En aquesta primera etapa es preguntarà per la percepció que tenen els ciutadans sobre la Policia Local i l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i posteriorment s’anirà ampliant l’anàlisi a altres serveis municipals. Les enquestes sobre la Policia Local i l’OAC estaran actives fins al 23 de febrer de 2024.
L’objectiu de l’avaluació dels serveis públics és conèixer la percepció dels usuaris dels serveis oferts per tal d’establir estàndards de qualitat així com establir en l’organització la millora continua i oferir una bona Administració, i a l’accés i l’ús d’uns serveis públics de qualitat.
Les mesures de bona administració es complementen amb l’establiment d’un sistema d’avaluació permanent de tots els serveis i amb el reconeixement del dret de la ciutadania de formular propostes i suggeriments.

Tags: administració pública, Ajuntament de Palafrugell, atenció ciutadana, avaluació, enquesta, Palafrugell, participacio ciutadana, policia local, serveis, societat
Notícia anterior
La màgia del número 12 a Santa Cristina
Notícia següent
Salut i l’Ajuntament de Palamós constitueixen la Comissió de coordinació per a la construcció del nou Hospital de Palamós

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes