Lildami protagonista de la nova campanya de Llet Nostra

Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura.- Llet Nostra, la llet de cooperatives catalanes, estrena nova campanya comercial amb el lema “Molt Nostra” i en col·laboració de Lildami per reivindicar els seus valors de marca de proximitat, treball, compromís amb el sector ramader i la cultura catalana. Una campanya amb to positiu, engrescador i d’il·lusió que caracteritza la marca Llet Nostra i que vol apropar el món rural i l’urbà.

Lildami, referent català
El músic i compositor català Lildami és el protagonista, juntament amb alguns dels socis de la cooperativa, de la nova campanya i també ha estat l’autor i intèrpret de la cançó de l’anunci. Lildami és el nom artístic de Damià Rodríguez, cantant de rap i trap de 29 anys, conegut també per haver participat en el jurat de la segona edició d’Eufòria de TV3 i presentador del programa Cute de moda, complements, accessoris i d’estil de vida per a joves. A més a més, és autor del llibre infantil “Mira’t bé”, que ens parla de la importància de ser autèntics i de mostrar-nos tal com som.

El lema: Molt nostra
Amb aquesta campanya, Llet Nostra reafirma així el seu caràcter de proximitat i el seu compromís amb el territori mitjançant la reivindicació de la “nostra manera de ser”, una manera “Molt nostra” on té molta importància la gent, la terra i la llengua. Uns valors que comparteix Lildami, artista que canta i treballa en català.

Potenciar la complicitat entre el món rural i l’urbà
Amb aquesta col·laboració, Llet Nostra vol crear un punt de connexió entre el món rural i el món urbà que, massa sovint, viuen d’esquena.
La llet de cooperatives catalanes vol apropar les dues realitats des de l’interès i el respecte. I ha posat en contacte una persona totalment urbana, que és en Lildami, amb el món rural.
El món urbà i el món rural són totalment complementaris i es necessiten. El primer exigeix productes alimentaris de qualitat i proximitat; el segon, que es reconegui la seva feina i aportació a la societat.
Ambdós reclamen continuar fent les coses a la seva manera, fent valer la seva identitat.

Tags: Baix Empordà, campanya, cooperatives, cultura, Llet Nostra, món rural, promoció econòmica, ramaderia, sector lleter, societat, territori

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
El Cos d’Agents Rurals activa un operatiu especial de vigilància amb motiu de les vacances de Setmana Santa
Notícia següent
El Terracotta Museu incorpora a l’exposició permanent dos murals excepcionals del ceramista Josep Vilà-Clara

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes