Més de 2.500 persones participen en la segona edició de la campanya “Estimo el meu mercat”

Girona.- Aquest cap de setmana ha finalitzat la segona edició de la campanya internacional “Estima el teu mercat”, organitzada per la Xarxa de Mercats Sedentaris de Girona, amb el suport de la Diputació de Girona.

Del 17 de maig al 2 de juny els mercats municipals de les comarques gironines han programat una vintena d’activitats sortides del cor, pensant en la salut, l’esport i la nutrició.
Més de 2.500 persones han participat en aquesta campanya, que ha tingut lloc als mercats municipals de Girona, Lloret, Olot, Palafrugell, Palamós, Portbou, Roses, Salt i Sant Feliu de Guíxols. Els responsables dels mercats fan una valoració molt positiva de l’edició d’enguany, tant del nombre de participants com de la seva implicació en les activitats proposades.
Aquest darrer cap de setmana, del 31 de maig al 2 de juny, han estat els mercats de Palamós, Olot i Palafrugell els encarregats de tancar aquest mes dels mercats. Al mercat de Palamós han realitzat el segon showcooking de nutrició i salut; al mercat d’Olot, un assistent personal ha donat consells de com s’hauria de comprar al mercat, i al mercat de Palafrugell han celebrat la XXXIV Marxa de la Garoina, organitzada per l’Agrupació Excursionista de Palafrugell i en què han participat unes set-centes persones dividides en dues modalitats: la cursa llarga, de setze quilòmetres, i la cursa curta, de dotze quilòmetres.
En l’edició de 2019 de “Estima el teu mercat” han destacat activitats innovadores, com la de l’assistent personal de compres al mercat, la bicicletada o la de ballar zumba al mercat, però també d’esportives, com el triatló o la marxa de la Garoina. A més, s’han dut a terme diverses activitats que han introduït la vessant nutricional i de la salut, com ara els tallers, xerrades i les demostracions culinàries.

Un any més d’una campanya que s’organitza arreu del món
Aquesta sisena edició de la campanya internacional “Love your local market” (‘estima el teu mercat’) ha reunit més de dinou països d’arreu del món i ha arribat a més de quatre mil mercats. Els mercats de les comarques gironines han aconseguit sorprendre i a la vegada divertir amb activitats per a tota la família que han convidat a descobrir i constatar que els mercats tenen ànima i són el cor dels nostres pobles i ciutats.
Tots els nou mercats integrants de la Xarxa de Mercats Sedentaris de Girona han participat en la campanya, i n’hi ha vuit que han organitzat activitats. L’objectiu de la campanya ha estat difondre la idea que els mercats, amb la nutrició, la salut i l’esport, se situen a prop del cor dels qui els visiten.

Tags: alimentació, comerç, diputacio de girona, mercat, productes de proximitat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Disset establiments participen de la 7a edició dels “Tastets Surrealistes” de Figueres
Notícia següent
La 20ª edició del “Cuina i Golf” aplega prop de 250 persones entre cuiners, esportistes, actors, periodistes i personalitats del sector turístic i empresarial

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes