La Bisbal d’Empordà.- El Terracotta Museu, torna a formar part de la iniciativa “Beu-te el museu”, la campanya promocional que el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona impulsa des dels clubs de màrqueting de Cultura i Identitat i la Ruta del Vi DO Empordà per promocionar de manera combinada l’oferta museística i l’enoturisme entre el públic de proximitat durant la tardor.
La proposta busca intercanviar públics interessats entre el món de la cultura i l’enologia fora de la temporada turística.
En l’activitat del Terracotta Museu, aquest any el museu col·labora amb Vins i Caves Perelada en una experiència única que pretén ser molt més que una visita guiada a l’equipament o un tast dels millors vins del celler: descobrir la relació històrica entre la viticultura i la ceràmica, aprofundir en la importància cabdal dels tipus de sòls i veure els atuells tradicionals vinculats al vi amb l’acompanyament, a més, de tastets de dansa en espais emblemàtics del Museu a càrrec de CobosMika Company. Tindrà lloc el dissabte 14 d’octubre a les 11:30 hores.
El fil conductor de la iniciativa posa de manifest la interrelació dels espais museístics amb el món i sector vitivinícola local i dóna com a resultat la creació d’una proposta turística inèdita, combinada i vivencial. A més del Terracotta Museu també participen en les activitats l’Ecomuseu Farinera, el Museu de l’Empordà, el Museu d’Art de Girona, el Museu de la Pesca de Palamós, el Castell Gala – Salvador Dalí de Púbol, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Empúries, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Ullastret, el Museu d’Arqueologia de Catalunya de Girona, el Museu de l’Anxova i de la Sal, el Museu del Cinema i el Monestir de Sant Esteve de Banyoles. Per part del sector vitivinícola, els cellers de la DO Empordà que hi participen són Empordàlia, Perelada, Vinyes d’Olivardots, Espelt Viticultors, Pere Guardiola, Brugarol, Mas Llunes, La Vinyeta, Martín Faixó, Martí Fabra, Vinyes dels Aspres i Mas Oller.
Cada activitat programada té una capacitat d’entre vint i trenta persones i un preu fix unitari de 22 euros. Des de l’1 de setembre s’han posat a la venda tres-centes trenta entrades que es poden adquirir a través de la plataforma costabrava.koobin.com clicant en aquest enllaç. A deu dies de l’inici de la campanya, s’ha fet la venda del 25% de les entrades disponibles. La primera edició de “Beu-te el museu” va registrar 225 participants i va assolir el 75% d’ocupació en les onze activitats programades dins del cicle.

Deixa un comentari