El Palamós Peix inicia una campanya per promocionar les espècies pesqueres locals aquest Nadal

Palamós.- El pla estratègic de desenvolupament local Palamós Peix, comença aquest divendres una primera campanya per a la promoció de les espècies pesqueres locals, que en aquesta acció inicial se centra en les peixateries i els restaurants locals durant el període de les festes de Nadal.

L’objectiu és el de fomentar el coneixement i consum del peix desembarcat a la llotja palamosina, destacant i garantint al consumidor la màxima qualitat que tenen aquests productes pesquers, idonis per a ser referents principals en els àpats nadalencs.
Amb l’eslògan “Aquest Nadal, Peix de llotja de Palamós – Peix fresc, bo i de qualitat”, la campanya es promociona mitjançant les xarxes socials i la publicació d’anuncis en mitjans de comunicació. En els vídeos editats es ressalta la feina de les persones vinculades al sector de la pesca gràcies a les quals el consumidor obté productes pesquers sostenibles i de primera qualitat.
A més, aquesta promoció també suma l’excel·lent oferta gastronòmica amb la qual compta el municipi per a celebrar les festes de Nadal, amb àpats on el peix i els productes pesquers locals també poden ser els protagonistes.

Catàlegs per a la promoció del peix de Palamós
Aquesta campanya de Nadal que impulsa el pla estratègic de desenvolupament local Palamós Peix, compta amb la distribució de 1.200 catàlegs de promoció del peix de Palamós, que es podran trobar a partir d’avui, a les peixateries del Mercat Municipal i Mercat de la llotja del peix.
Aquests catàlegs inclouran els contactes de les peixateries locals on poder realitzar les comandes de producte pesquer desembarca a la llotja palamosina, així com consells de cuina i receptes de diferents espècies de peix.
A més el catàleg permetrà generar una major visibilitat de les persones que es dediquen professionalment al sector de la pesca i el que representa la seva feina per a la societat, participant en l’economia blava, amb la cura per la preservació i sostenibilitat del mar.

Palamós Peix
El pla estratègic Palamós Peix que és impulsat des de 2018 per l’Ajuntament de Palamós-Museu de la Pesca i la Confraria de Pescadors palamosina, amb la participació de sectors econòmics, educatius, sanitaris i científics vinculats amb el municipi, segueix treballant iniciatives que contribueixin al desenvolupament local a través del peix desembarcat a la llotja de Palamós i en totes les seves dimensions: extractiva, transformadora, comercialitzadora i de consum; amb l’objectiu de convertir Palamós en el referent del peix fresc a Catalunya.
Un dels eixos destacats del projecte és precisament el de fomentar la sostenibilitat de la pesca, respectant el medi marí i el recurs pesquer, així com l’impuls del coneixement del peix entre la ciutadania de la vila, educant, informant i sensibilitzant en els valors que representa la cultura del peix, per tal que els palamosins siguin els principals prescriptors d’aquest producte pesquer.

Tags: ajuntament de Palamós, campanya, comerç, confraria de pescadors, cuina marinera, gastronomia, medi ambient, Mercat del peix, palamós, pesca, promoció econòmica, sostenibilitat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
L’Rt i el risc de rebrot baixen a 0,95 i 185 (-4), mentre que es redueixen els malalts ingressats (-55) i a l’UCI (-15)
Notícia següent
Darrers dies de votació popular per decidir el Bisbalenc/a de l’Any 2020

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes