Uns 20.000 professionals passen per la tercera edició de la Barcelona Wine Week

Barcelona (ACN).- La tercera edició de la Barcelona Wine Week ha reunit un total de 20.000 visitants professionals i 828 empreses expositores, un 27% més que a l’edició de 2022.

La cita, que ha acabat aquest dimecres, ha acollit també unes 8.000 reunions de negocis amb compradors nacionals i internacionals. Segons el balanç fet pel saló, enguany s’ha rebut un 20% de visitants internacionals vinguts de 80 països, principalment europeus i nord-americans. “La riquesa i varietat de sòls del país, la sostenibilitat i la potent aliança entre el vi i gastronomia han estat les principals tendències i eixos temàtics“, ha ressaltat l’organització.
El president de Barcelona Wine Week, Javier Pagés, considera que el saló s’ha posicionat com el millor punt de trobada per als professionals de la indústria del vi a Espanya. “Una plataforma única de negocis i promoció per al sector, des d’on projectar internacionalment la qualitat, varietat i diversitat del vi espanyol“, ha destacat. Segons els seus responsables, durant els dies de saló s’han servit més de 185.000 copes de vi entre els tastos oferts pels expositors i els organitzats dins el programa d’activitats del saló.

Tags: balanç, Barcelona, cellers, comerç, cultura, europa, fira, gastronomia, internacionalització, promoció, societat, Tast de vins, vins

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Notícia anterior
Dotze entitats veïnals de Lloret de Mar rebutgen que les deixalles de Solius vagin a l’abocador del municipi
Notícia següent
El punt vacunal de Sant Antoni tanca amb prop de 130.000 dosis posades

Vols estar informat?

Subscriu-te i rebràs les notícies de l’Empordà gratuïtament al teu correu.

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Catalunya News

Segueix-nos

Instagram

També us pot interessar

Idiomes